butlletí EbreActiu

CAT | ES


Deltebre presenta noves eines de difusió turística sota el lema d’Atracció Natural

L’Ajuntament de Deltebre ha presentat aquest matí en roda de premsa les noves eines de difusió turística que es concreten en un vídeo promocional, un catàleg d´informació turística i una renovada plana web

Publicat el14/2/2017

Deltebre presenta noves eines de difusió turística sota el lema d’Atracció Natural | EbreActiu.cat, revista digital d’oci actiu | Terres de l’Ebre ...Aquestes eines es concreten en tres publicacions: un vídeo promocional del municipi, un catàleg d'informació turística i una renovada plana web que es presenten sota el lema d'Atracció Natural

L'alcalde de Deltebre, Lluís Soler, ha destacat que “Deltebre és un municipi amb una clara vocació turística i des de l'equip de govern treballem constantment en la línia d'enfortir aquest sector”. De fet, Soler ha afegit que “la presentació d'aquestes eines de difusió ens han de permetre fer un pas endavant en la comunicació de tota la riquesa que tenim al municipi”.


Les experiències com a fil conductor

La tinenta d'alcalde de Dinamització Econòmica i Enfocament Turístic i Cultural, Anna Giménez, ha explicat que “més enllà de convidar a la gent que vingui a visitar-nos, el que volem és que tots els visitants siguin els protagonistes d'una experiència única”. Per aquest motiu, Giménez ha manifestat que “tot el material que presentem s'encamina en la línia de potenciar les experiències que els turistes podran gaudir, i donar a conèixer les sensacions i emocions captivadores de Deltebre i del delta de l'Ebre”.

Així, els visitants podran trobar tant en la plana web com en el catàleg tota aquella informació d'interès que necessitarà en el cas que decideixi visitar Deltebre: on dormir, on menjar, llocs per visitar, les empreses de servei turístic, etc. Ara bé, més enllà d'aquesta informació bàsica, i en el cas de la plana web, també es recomanen 10 experiències úniques que podrà realitzar a Deltebre i que s'aniran actualitzant periòdicament.

En el cas de l’espot de promoció, aquest gira al voltant del màrqueting d’experiències. El vídeo representa una metàfora visual on es personifica Deltebre a través de la perfecta unió d’imatges amb una presència dominant de la llum i una narració poètica. En tal sols un minut, podem recórrer "el cos" del municipi i sentir totes aquestes emocions que viurem en visitar-lo.

   

comparteix-ho