butlletí EbreActiu

CAT | ES


L'aposta per l'audiovisual marca la campanya turística 2021 de l'Ametlla de Mar

La memòria que elabora anualment l’Àrea de Turisme, Comerç i Civisme de l’Ametlla de Mar ha fet un balanç positiu de la temporada turística del 2021

Etiquetes   turisme, ametlla de mar, baix ebre, terres ebre, promocio turistica

Publicat el16/2/2022

L’aposta per l’audiovisual marca la campanya turística 2021 de l’Ametlla de Mar | EbreActiu.cat, revista digital d’oci actiu | Terres de l’Ebre ...


Durant el 2021, l'Àrea Municipal de Turisme de l'Ametlla de Mar ha apostat per nous projectes audiovisuals per la promoció turística del municipi. Projectes proposats dins el Pla Estratègic, com les fotografies de 360º del litoral calero i el vídeo del GR-92.

La memòria que elabora anualment l'Àrea de Turisme, Comerç i Civisme de l'Ametlla de Mar ha fet un balanç positiu de la temporada turística del 2021. Una temporada que, tot i que encara va estar immersa en la pandèmia ocasionada per la Covid-19, es va tancar molt satisfactòriament i va superar, fins i tot, les xifres d'abans de la pandèmia.

El turisme de proximitat va continuar sent el gran salvador de la temporada al municipi. L'estiu 2021 es va tancar amb una ocupació mitjana del 85,15%, superant així les xifres de l'estiu passat i les del 2019. Unes xifres rècord que s'han aconseguit, a través de les diferents línies d'actuació i promoció que desenvolupa, any rere any, l'Àrea de Turisme, Comerç i Civisme.

El 2021 va ser un any de noves propostes, ja que es va presentar el Pla Estratègic, un full de ruta amb una vintena de propostes que es podrien desenvolupar a curt, mitjà o llarg termini a la població, amb l'objectiu de potenciar les diferents activitats econòmiques vinculades al municipi. Entre les propostes, hi ha l'aposta per l'audiovisual, amb la posada en marxa de projectes com les fotografies aèries de la costa i el vídeo del GR-92.

La regidora de Turisme, Comerç i Civisme, Maite Boquera, recorda que la memòria també fa ressò a la reactivació de les visites guiades al municipi i a les Fortificacions, emmarcades dins el Pla Estratègic.

La memòria, que es pot consultar a www.visitametllamar.com, també inclou tots els segells i marques que l'Oficina de Turisme ha anat obtenint als últims anys, amb els quals es fan actuacions conjuntes, com el de Vila Marinera o la destinació de Turisme Esportiu, de l'Agència Catalana de Turisme, o la Vila Marinera del Patronat de Turisme de les Terres de l'Ebre.


Per: Redacció

Foto: Cedida

comparteix-ho