CAT | ES
Amb l’objectiu de donar a conèixer aquest marisc als dos països
Publicat el21/12/2016
Els comunicadors russos i armenis en plena degustació de l’ostra del Delta de l’Ebre | Foto: Ajuntament de l’Ampolla
Quatre mitjans de comunicació d’Armènia i Rússia van visitar , l’Ampolla aquest passat dissabte 17 de desembre, per degustar l’ostra del Delta de l’Ebre i recollir material gràfic i informació per donar-la a conèixer a la seva audiència.
Durant la seva estada a l’Ampolla, els comunicadors del canal televisiu Armnews d’Armènia, de la televisió russa Canal Piatnitsa, i de les revistes russes Kommersant-Avtopilot i Voyage-Magazine van poder provar aquest marisc de la Badia del Fangar cru en un dels restaurants d’aquest municipi mariner.
El viatge de premsa, que ha comptat amb el suport del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, delegació Terres de l’Ebre, i la col·laboració de l’Ajuntament de l’Ampolla i el Patronat de Turisme de l’Ampolla, està promogut pel Centre de Promoció Turística de Catalunya (CPT) a Rússia.
8
EbreActiu.cat
Què és EbreActiu
Contactar
Publicitat
Butlletí electrònic d'EbreActiu
Informació i avís legal
Política de cookies
Selecció d'enllaços: