Venda online productes de la Terra

CAT | ES


El COPATE impulsa una campanya de promoció dels productes i serveis amb la marca Terres de l'Ebre Reserva de la Biosfera

L’oli d’oliva, l’arròs, el vi, els cítrics i l’horta, l’aqüicultura i la pesca, la mel i els productes carnis són els productes del sector agroalimentari que apareixen en els 10 vídeos que s’han editat

Etiquetes   de la terra, reserva bioesfera, producte proximitat, terres ebre

Publicat el23/7/2020

El COPATE impulsa una campanya de promoció dels productes i serveis amb la marca Terres de l’Ebre Reserva de la Biosfera | EbreActiu.cat, revista digital d’oci actiu | Terres de l’Ebre ... Els cítrics són un dels productes estrella de la marca Terres de l'Ebre, Reserva de la Biosfera


El Consorci de Polítiques Ambientals de les Terres de l'Ebre (COPATE) impulsa una campanya de promoció dels productes i serveis adherits a la marca Terres de l'Ebre, Reserva de la Biosfera per tal de conscienciar la població local, però també la resta del país, del compromís que adquireixen les empreses acreditades amb el territori, la sostenibilitat i la responsabilitat social. Concretament s'han editat 10 vídeos de diferents productes agroalimentaris, serveis turístics, allotjaments i restauració, que es difondran a través de les xarxes socials.

Ahir, el president del COPATE, Joan Alginet; el vicepresident del COPATE i responsable de la Reserva de la Biosfera, Ferran Rosich i el director de l'Institut per al Desenvolupament de les Comarques de l'Ebre (IDECE), Albert Salvadó, han presentat la campanya. L'IDECE ha finançat l'elaboració dels vídeos, que tenen una durada d'aproximadament 1 minut cadascun i que han anat a càrrec de l'assessor en comunicació corporativa Dídac Tomàs.

L'oli d'oliva, l'arròs, el vi, els cítrics i l'horta, l'aqüicultura i la pesca, la mel i els productes carnis són els productes del sector agroalimentari que apareixen en els vídeos, que han comptat amb la col·laboració dels cantautors Joan Rovira i Montse Castellà, la remera Aina Cid i l'atleta Llorenç Sales. També s'han editat vídeos per promocionar els serveis turístics, els allotjaments i la restauració. “Volem donar a conèixer que les empreses que treballen baix el segell de la Reserva de la Biosfera són empreses amb garanties de qualitat i amb un compromís social, amb la sostenibilitat i vers el territori”, explicava Rosich, que també ha apuntat que en l'actual context de crisi sanitària els consumidors haurien de prendre més consciència de la importància de la salut i de tenir cura de l'entorn. “És per això, que volem aprofitar l'avinentesa i donar major visibilitat a aquestes empreses i els seus productes, per apropar-los més al consumidor final”, ha dit Rosich.

Per la seua banda, Albert Salvadó va manifestar que “per a l'IDECE és una satisfacció poder col·laborar amb el COPATE per potenciar un projecte tant important per al territori com és la Reserva de la Biosfera Terres de l'Ebre i la seva marca, una marca en positiu que ha de servir per projectar tant les Terres de l'Ebre com el seu producte agroalimentari i un model de turisme que aposta per la sostenibilitat”. També va agrair la col·laboració desinteressada de les personalitats ebrenques que han participat en la gravació dels vídeos.

A més de la campanya a les xarxes socials, el COPATE farà difusió dels vídeos a través de les televisions locals i tant les empreses acreditades com el COPATE els podran utilitzar quan participen en fires agroalimentàries i/o turístiques. Actualment, hi ha 160 empreses acreditades amb la marca Terres de l'Ebre Reserva de la Biosfera, una marca que encara està en fase de creixement.


Per: Redacció

Foto: EbreActiu

comparteix-ho