CAT | ES
Aquest serà un dels objectius del Pla de màrqueting turístic de Catalunya 2018-2022. La presentació del Pla es va fer ahir a Tortosa, amb l’assistència de més de trenta empreses de les Terres de l’Ebre
Etiquetes turisme, terres ebre
Publicat el20/3/2019
Kite-surf a la barra del Trabucador, La Ràpita Delta de l’Ebre
El director de l’Agència Catalana de Turisme (ACT) del Departament d’Empresa i Coneixement, David Font, va presentar ahira Tortosa el Pla de màrqueting turístic de Catalunya 2018-2022, acompanyat del president del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Martí Carnicer. A l’acte hi han assistit més de trenta professionals d’empreses i entitats del sector turístic de la marca turística Terres de l’Ebre. Els assistents han pogut conèixer de la mà del director de l’ACT els principals reptes que planteja el Pla pel que fa a la promoció turística del territori.
L’objectiu principal de la Generalitat és posicionar Catalunya com una de les millors destinacions turístiques del món i, al mateix temps, ajudar el sector a fer un màrqueting d’alta eficàcia. Aquest Pla de màrqueting marca els reptes de l’ACT pels propers quatre anys així com l’estratègia i accions per a la promoció turística de Catalunya a l’exterior. Es tracta d’un document concretat de forma conjunta amb agents turístics, patronats de turisme i sector privat, que permetrà que l’ACT segueixi sent no només pionera sinó que també excel·leixi en la tasca diària de promoció del nostre país a nivell turístic.
David Font va explicar que “el nou Pla de màrqueting vol incidir de manera especial en la desestacionalització i la desconcentració del turisme. En aquest sentit, volem fer moure el turista arreu del territori”. En aquest sentit, el director destacava que “a les Terres de l’Ebre, Reserva de la Biosfera de la Unesco, els Ports i el Delta són alguns dels molts llocs on es poden viure experiències singulars amb capacitat d’atraure turisme tot l’any”.
Per la seva banda, Martí Carnicer destacava que “a les Terres de l’Ebre volem que el turista que ens visiti sigui aquell que es preocupa i el motiva tot allò relacionat amb el respecte pel medi ambient”.
El Pla presenta una vintena d’iniciatives que s’han de posar en marxa, orientades a resultats. En destaquen:
Aquest nou Pla de màrqueting turístic de Catalunya marca com a objectius per al 2022 incrementar un 9% els viatges dels turistes durant els mesos de març, abril, maig i octubre; augmentar la despesa mitjana per turista i dia; i pel que fa a la desconcentració territorial, incrementar un 11% el nombre de viatgers que s’allotgen en establiments turístics fora de la costa. També es tracta d’augmentar el reconeixement de la marca Catalunya així com consolidar la nostra destinació turística com una de les tres primeres de la Mediterrània tot aplicant una estratègia de creixement responsable i sostenible.
13
EbreActiu.cat
Què és EbreActiu
Contactar
Publicitat
Butlletí electrònic d'EbreActiu
Informació i avís legal
Política de cookies
Selecció d'enllaços: