CAT | ES
L’objectiu de la campanya se centra en mostrar la capacitat de personalitzar l’experiència a Deltebre i al Delta de l’Ebre perquè sigui memorable
Etiquetes turisme, deltebre, delta ebre, terres ebre
Publicat el6/7/2020
L'Ajuntament de Deltebre ha engegat aquest passat divendres la seva campanya de promoció turística sota el nom de “Desperta i Vine”, una campanya que està composada per cinc vídeos diferents amb l'objectiu principal d'atreure el turisme de proximitat i seguir consolidant Deltebre com a destí turístic de referència.
És per aquest motiu que es segueix apostant per generar un diàleg entre el territori i el visitant de respecte i atracció, una estratègia que es va adoptar en el darrer vídeo de promoció turística i que va aconseguir el premi a “millor anunci turístic de Catalunya – festival terres Catalunya 2017”. En aquesta ocasió, és el Delta qui parla, personificant-se en una figura femenina i maternal que representa la mare natura.
L'objectiu de la campanya se centra en mostrar la capacitat de personalitzar l'experiència a Deltebre i al Delta de l'Ebre perquè sigui memorable. Per això en els diferents vídeos es posa en valor les activitats aquàtiques, la gastronomia, els moments de relaxació, els espais naturals irrepetibles per ser admirats, la fauna i flora…a més els diferents vídeos es centren en redescobrir els petits detalls i els moments que ens fan somriure i sentir en llibertat.
El tinent d'alcaldia de #DeltebreProjecció, Carlos Serra, ha explicat que “aquesta és una campanya emotiva amb la qual volem despertar sentiment i orgull de territori, orgull de Delta. El seu objectiu és atraure el turisme de proximitat a un lloc segur, i mostrar el bo i millor que tenim al nostre municipi”.
Cal destacar, en el cas de la versió llarga del vídeo, que s'incorpora una aposta innovadora, com és el cas d'una cançó de bressol. Aquesta peça instrumental, elaborada per Johannes Brahms, permet una connexió directa entre la campanya i qualsevol persona, independentment de la seva nacionalitat, així com també combinat i jugar amb diferents elements simbòlics i rellevants.
Abast de 15.000.000 de persones
Aquesta campanya tindrà un relleu especial a les xarxes socials. De fet, una part important de la difusió d'aquesta es realitzarà a través de publicitat a les xarxes, segmentada als públics d'interès. És per aquest motiu que aquesta campanya s'ha editat en diferents vídeos, ja que cada un d'ells es destina a públics diferents. Es preveu que, amb aquesta segmentació, es pugui arribar a fins a 15 milions de persones entre Catalunya i l'estat espanyol.
Tots els vídeos de la campanya es poden visualitzar al canal Youtube de l'Ajuntament de Deltebre i a la pàgina web www.atraccionatural.cat.
Per: Redacció
Foto: EbreActiu
EbreActiu.cat
Què és EbreActiu.cat
Contactar
Publicitat
Butlletí electrònic d'EbreActiu
Informació i avís legal
Política de cookies
Selecció d'enllaços: