CAT | ES
13 cellers participaran en aquesta missió comercial a Tokyo i Osaka
Etiquetes gastronomia, enologia, montsant
Publicat el15/2/2018
13 cellers participaran en aquesta missió comercial a Tokyo i Osaka
La Denominació d'Origen Montsant es trasllada fins al Japó per presentar els seus vins a Tokyo i Osaka, en la que és la seva segona missió comercial del 2018 després de l'experiència a Hamburg a principis d'aquest mes de febrer.
En aquesta ocasió seran 13 els cellers que viatjaran fins al país nipó per participar en dues jornades de tastos en format fira de vins, dirigides a professionals del sector: Alfredo Arribas/Vins Nus, Cal Bessó, Celler Comunica, Celler Masroig, Celler Pascona, Cellers Sant Rafel, Celler Unió, Cooperativa Falset-Marçà, Estones Vins, Josep Grau Viticultor, Mas de l'Abundància, Orto Vins i Venus La Universal. Als actes es podran tastar els vins de 4 cellers més que, tot i no ser-hi presencialment, també hi participen d'aquesta missió: Celler de Capçanes, Coca i Fitó, Vendrell Rived i Vinyes Domènech.
Dimarts 20 tindrà lloc la primera de les jornades a la ciutat de Tokyio. L'Hotel Monterey Hanzomon serà la seu de la fira, que estarà oberta als professionals de les 13h a les 17h. Al llarg de la jornada se celebraran altres actes per a un públic més reduït. Per una banda, se celebrarà un dinar maridatge amb periodistes especialitzats, on Pilar Just, presidenta de la DO Montsant, acompanyada de Pep Aguilar i Joan Asens, en representació del Consell Regular, portaran a terme un tast de zonificació. A les 14h se celebrarà també una Masterclass guiada per Pilar Just i Pau Sabaté, coordinador de la DO Montsant, per ajudar als assistents a tenir una visió general del que és i el que significa la Denominació d'Origen Montsant.
La segona acció tindrà lloc a Osaka dimecres 21, seguint el mateix format de fira de vins, a l'Hotel Monterey Osaka. L'horari de la fira serà també de 13h a 17h i, igual que en Tokyo, els assistents podran gaudir també de la Masterclass sobre la DO Montsant.
Aquesta acció s'emmarca en l'estratègia de promoció internacional de la DO Montsant, una DO on l'exportació representa el 30% de les vendes segons dades de l'informe corresponent al 2016. En el rànquing de països, Japó representa el quart país per volum d'exportació de vins Montsant, amb una mitjana de més de 120.000 ampolles l'any 2016.
La comunitat #winelover visita la DO Montsant
Abans de viatjar fins al Japó, la DO Montsant rebrà la visita de la comunitat #winelover, comunitat de referència en el sector vitivinícola a nivell mundial, que celebra la seva 6a edició visitant la Costa Daurada de la mà de Sinisa Curovic, ambaixador a Catalunya d'aquesta comunitat.
Divendres 16 serà el dia que la comunitat dedicarà a visitar la DO Montsant. La cinquantena de participants, entre els quals es troben periodistes, bloggers i professionals del sector del vi, podran conèixer les particularitats de la DO Montsant en un tast de zonificació de la mà de Pep Aguilar i Joan Asens, activitat central de la visita a la DO.
Entre els participants, procedents de països com els Estats Units, Suècia, Alemanya, Itàlia, Romania o Portugal, destaquen Luiz Alberto, fundador de la comunitat #winelover, i Magnus Reuterdahl, periodista especialitzat en el món del vi i un dels influencers més importants del sector a nivell mundial.
EbreActiu.cat
Què és EbreActiu.cat
Contactar
Publicitat
Butlletí electrònic d'EbreActiu
Informació i avís legal
Política de cookies
Selecció d'enllaços: