butlletí EbreActiu

CAT | ES


Es crea el Consell de Turisme de l'Ametlla de Mar

Els agents implicats són representats de les empreses d’activitats, allotjament, hostaleria, comerç, viatges i pesca, així com representants municipals de les àrees vinculades al sector turístic de la vila marinera

Etiquetes   turisme, viles marineres, ametlla de mar, terres ebre

Publicat el1/12/2020

Es crea el Consell de Turisme de l’Ametlla de Mar | EbreActiu.cat, revista digital d’oci actiu | Terres de l’Ebre ... 


La regidoria de Turisme, Comerç i Civisme de l'Ametlla de Mar ha impulsat el Consell de Turisme, un òrgan de participació representat pel sector turístic, comercial i pesquer de la població, d'àmbit públic i privat, que té l'objectiu de treballar colze a colze en la promoció del municipi.

La creació d'aquest òrgan neix amb la voluntat d'escoltar la veu del sector i implementar les seves opinions a les accions que es porten a terme des de la regidora. Un espai d'intercanvi d'idees i d'avaluació per generar noves propostes que serveixin per orientar les polítiques en matèria de turisme. D'aquesta manera, el Consell de Turisme serà l'encarregat d'estudiar i acordar les línies globals de promoció turística local.


Venda online productes de la Terra

Concretament, els agents implicats són representats de les empreses d'activitats, allotjament, hostaleria, comerç, viatges i pesca, així com representants municipals de les àrees vinculades al sector turístic de la població.

L'any passat ja es va encetar converses per poder-lo posar en marxa abans de l'estiu, però la pandèmia va aturar totes les gestions. Ara pròximament, el Consell de Turisme tindrà el primer contacte en una reunió en línia. Maite Boquera, regidora de Turisme, Comerç i Civisme, confia que aquest òrgan sigui una eina imprescindible i molt útil.

Des de la regidoria també estan molt esperançats amb el Pla Estratègic de Desenvolupament que s'està realitzant i que està entrant en la seva última fase. De fet, el Consell de Turisme és una de les eines que servirà com a full de ruta de les accions a desenvolupar amb les conclusions d'aquest estudi estratègic com a base, i així començar a treballar de cara a la pròxima temporada turística.


Font: La Cala RTV

Foto: EbreActiu

comparteix-ho