Venda online productes de la Terra

CAT | ES


Es posa en marxa la campanya «Endinsa't al Priorat»

L’acció té l’objectiu de donar visibilitat a la comarca i fer valer els productes de proximitat i el comerç local

Etiquetes   priorat, turisme, producte local, cellers

Publicat el3/5/2021

Es posa en marxa la campanya «Endinsa’t al Priorat» | EbreActiu.cat, revista digital d’oci actiu | Terres de l’Ebre ...


En el marc del PECT Priorat, que coordina el Consell Comarcal, el passat divendres 30 d'abril es va posar en marxa la campanya “Endinsa't al Priorat”. Impulsada per PIMEC Priorat, un dels socis del PECT, la campanya dona suport al comerç i la restauració de la comarca basant-se en tres eixos essencials: dinamitzar el comerç local, donar visibilitat a la comarca i fer valer els productes de proximitat.

El funcionament de la campanya és senzill. Les persones que visitin el Priorat i valorin els cellers i restaurants adherits a la campanya entraran en el sorteig de vals de 50 € per gastar en qualsevol botiga del Priorat. Per participar, només hauran d'entrar al web www.endinsatalpriorat.com, buscar el restaurant o celler visitat, compartir-ne una fotografia i valorar-ne l'experiència. En aquests moments, ja s'han sumat a la campanya 27 cellers i 16 restaurants prioratins.

Les persones interessades a participar en els sortejos trobaran més informació al web i a les xarxes socials d'Instagram i Facebook del perfil @CompraPriorat. Precisament, des d'aquests comptes ja s'estan promovent altres iniciatives de suport al teixit comercial del Priorat, com la que demà es posa en marxa a les portes de la Fira del Vi.

La campanya “Endinsa't al Priorat” està subvencionada en el marc del projecte PECT Priorat (Projecte d'Especialització i Competitivitat Territorial), cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) de la Unió Europea, en el marc del programa operatiu FEDER Catalunya 2014-2020.


Per: Redacció

Foto: EbreActiu

comparteix-ho