CAT | ES
Representa a deu municipis del Maestrat i neix amb l’objectiu d’impulsar la promoció econòmica del territori a través de la promoció turística
Publicat el23/3/2018
Aquest passat dimecres 21 de març, l'Ajuntament de Traiguera va acollir la presentació de la nova marca turística «Terres del Maestrat, ànima interior» i que representa a 10 municipis de la comarca castellonenca: Canet lo Roig, Cervera del Maestre, La Jana, La Salzadella, Rossell, Sant Mateu, Tírig, Traiguera, Vilar de Canes i Xert.
Aquesta iniciativa va néixer l'any 2016 apadrinada per la Generalitat Valenciana, amb l'objectiu d'impulsar la promoció econòmica del territori a través de la promoció turística i s'inclou dintre del Projecte Experimental del Pacte per l'Ocupació Castelló Nord.
La creació de la marca, el desenvolupament d'una pàgina web i contractació d'un tècnic de turisme i un tècnic de màrqueting i comunicació, clou la primera fase d'un projecte que "ha de generar una xarxa de dinamització turística i econòmica que aconsegueixi fixar la població de la comarca, que els seus habitants puguin quedar-se a viure i treballar als seus pobles", assenyalava Kevin Salvador, regidor de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Traiguera.
A més, també s'ha editat material promocional i està previst participar en diferents esdeveniments i altres activitats per tal de donar visibilitat a aquesta nova marca turística. La primera d'aquestes promocions serà la participació, aquest mateix cap de setmana, a la Fira Natural, la fira de Turisme Rural de Castelló.
EbreActiu.cat
Què és EbreActiu.cat
Contactar
Publicitat
Butlletí electrònic d'EbreActiu
Informació i avís legal
Política de cookies
Selecció d'enllaços: