CAT | ES
Nova acció promocional en una de les cites més importants d’Europa per al sector, de la mà de la marca Delta Ebre Ports i conjuntament amb l’Estació Nàutica i Sant Carles Marina
Etiquetes turisme, sant carles de la rapita, montsia, delta ebre
Publicat el15/12/2017
El mercat francès és un objectiu prioritari per als promotors i agents turístics rapitencs
L'Ajuntament de La Ràpita, integrat a la marca Delta Ebre Port, ha promocionat al Saló Nàutic de Paris les possibilitats del port rapitenc com a destinació de xàrters, una proposta a l'alça arreu del món per a la qual la badia dels Alfacs presenta unes condicions molt atractives. També l'avalen la proximitat amb les Illes Balears, un factor que valoren especialment els operadors europeus, tal com van comprovar els agents que van unir-se en aquesta destacada acció promocional, que també incloïa l'Estació Nàutica i Sant Carles Marina.
El mercat francès és un objectiu prioritari per als promotors i agents turístics rapitencs, degut a la proximitat d'aquest mercat, molt obert a un nou segment nàutic com és l'oferta de xàrters. La proposta rapitenca passa per oferir connexions amb les Illes Balears a través d'aquest nou producte, que permet llogar embarcacions per dies o setmanes sense necessitat de patró. “Hem comprovat que hi ha un interès molt important per la nostra destinació, perquè és propera a les Illes i perquè conserva una autenticitat que cada vegada busca més el turista potencial, que vol fugir de les zones massificades i busca zones tranquil·les per passar vacances o fins i tot estades llargues, de manera que la rebuda va ser molt positiva”, ha explicat el tècnic de Turisme i coordinador de l'Estació Nàutica, Jordi López.
Conjuntament amb l'Ajuntament, van participar a la promoció a París el president de l'Estació Nàutica, Joan Barberà; el gerent de Sant Carles Marina, Nicolás González, i Maria Cano en representació de Ports de la Generalitat.
El Saló Nàutic de París té una vessant destinada als operadors professionals i una altra oberta al gran públic. També a ells es van dirigir les accions promocionals a Paris.
Les properes accions promocionals es faran a Fitur, a Madrid, a principis de gener, i poc després s'acudirà a un dels salons emblemàtics per a la nàutica a tot el món, el de Düsseldorf, a Alemanya.
EbreActiu.cat
Què és EbreActiu.cat
Contactar
Publicitat
Butlletí electrònic d'EbreActiu
Informació i avís legal
Política de cookies
Selecció d'enllaços: