Horta de Sant Joan, un paradís a la Terra Alta

CAT | ES


La Ràpita presenta la campanya Temporada Alta per atreure visitants tot l’any

Empreses turístiques de la població creen ofertes d’activitats els caps de setmana per trencar l’estacionalitat i aprofitar el potencial únic de la badia dels Alfacs

Etiquetes   turisme, la rapita, delta ebre

Publicat el19/3/2018

La Ràpita presenta la campanya Temporada Alta per atreure visitants tot l’any | EbreActiu.cat, revista digital d’oci actiu | Terres de l’Ebre ...


L'Ajuntament de La Ràpita i l'Estació Nàutica han presentat avui la campanya Temporada Alta, que crea tota una oferta destinada específicament a omplir d'activitats els caps de setmana al municipi també entre els mesos d'octubre i juny, és a dir, fora del fort de la campanya turística estiuenca. És la manera de posar fil a l'agulla amb un projecte concret per atendre la necessitat, llargament reivindicada, de captar visitants al llarg de tot l'any, trencant l'estacionalitat per tal que la demanda s'ampliï al llarg de totes les estacions de l'any.

El teixit empresarial rapitenc, coordinat a través de la regidoria de Turisme i de l'Estació Nàutica, llencen a través d'aquest projecte tot un seguit d'ofertes d'activitats i preus de manera que el públic potencial trobi cada cap de setmana una vintena de propostes que fer a la Ràpita, en quatre sectors principals: la badia, sobre la qual pivota un cada més ampli ventall d'esports i activitats nàutiques aptes per a tot tipus de públic, el Delta de l'Ebre, la gastronomia i la cultura. Així, entre les propostes d'activitats que es poden fer tot l'any hi ha vela lleugera, paddel surf, kite surf, caiac, rutes per les muscleres, lloguer de bicicletes, excursions, visites culturals i propostes gastronòmiques, entre altres.

La idea de desestacionalitzar la demanda ve de lluny, però ara es posa l'oferta concreta al mercat a través del projecte Temporada Alta, tal com ha destacat l'alcalde, Josep Caparrós: “Amb aquesta campanya el que aconseguim és fer un salt en allò que sempre hem dit que és una de les mancances en tots els llocs turístics de platja, i és el de l'afluència, perquè tenim una afluència massiva en temporada alta i ara volem que això es prolongui els 365 dies de l'any, per això els empresaris han fet un esforç per crear producte i posar-lo al mercat a preus especials a l'abast dels visitants cada cap de setmana”, ha afirmat.

"Ara és el moment perquè hi ha una major disponibilitat de nous materials i tecnologia que faciliten la pràctica d'activitats nàutiques, més còmodes i amb equips que aporten més seguretat, tot un canvi tecnològic que pot ser un revulsiu per omplir d'activitat aquesta badia, que té unes condicions climàtiques i d'ubicació úniques no només a la Mediterrània sinó a Europa", ha apuntat el president de l’Estació Nàutica, Joan Barberà.

Setmanalment, les activitats programades per als caps de setmana es poden consultar, junt a les ofertes, en aquest apartat específic la web de l'Estació Nàutica: activitats Temporada Alta.


La Ràpita presenta la campanya Temporada Alta per atreure visitants tot l’any | EbreActiu.cat, revista digital d’oci actiu | Terres de l’Ebre ...

comparteix-ho