CAT | ES
L’Ametlla de Mar, l’Ampolla, Sant Carles de la Ràpita i Alcanar repeteixen la fórmula de promoció conjunta al País Basc i el sud de França
Etiquetes turisme, ampolla, ametlla mar, la rapita, alcanar
Publicat el24/5/2018
Port de l’Ametlla de Mar
Amb l'objectiu de captar nous turistes i donar conèixer el territori, les quatre Viles Marineres de les Terres de l'Ebre realitzen aquests dies una nova campanya de promoció al País Basc, en concret a la demarcació de Gipuzkoa. L'Ametlla de Mar, l'Ampolla, Alcanar i Sant Carles de la Ràpita també s'han publicitat a Toulouse (França).
La campanya a Gipuzkoa, que s'està duent a terme durant aquesta segona quinzena de maig, es basa en insercions d'anuncis a premsa escrita, emissores de ràdio i bàners a les pàgines web més consumides a la demarcació basca. A més, Radio Euskadi realitzarà un programa especial de l'espai ‘Ruta Slow' sobre les Viles Marineres.
D'altra banda, en el cas de la ciutat francesa, la campanya es va dur a terme durant els inicis de la primavera amb la publicació d'un dossier de les quatre viles a la revista Horizons Monde, una campanya a diverses pàgines web amb més de 500.000 impressions, i fins i tot amb una publicitat al metro de Toulouse. Damià Llaó és el gerent de l'Àrea Municipal de Turisme.
L'objectiu d'aquesta promoció és aconseguir una major notorietat de la marca de les quatre poblacions i de les Terres de l'Ebre, comunicar els potencials destacant la certificació Reserva de la Biosfera, i posicionar el territori com una destinació turística amb caràcter propi. La campanya està cofinançada amb el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona.
EbreActiu.cat
Què és EbreActiu.cat
Contactar
Publicitat
Butlletí electrònic d'EbreActiu
Informació i avís legal
Política de cookies
Selecció d'enllaços: