Horta de Sant Joan, un paradís a la Terra Alta

CAT | ES


La Ràpita, present a FITUR per promocionar-se com un destí turístic de proximitat

La delegació rapitenca manté reunions amb agents turístics especialitzats, amb l’objectiu de diversificar la demanda turística amb nous filons de turisme que permetin la desestacionalització

Etiquetes   turisme, promocio turistica, delta ebre, la rapita, terres ebre

Publicat el19/1/2023

La Ràpita, present a FITUR per promocionar-se com un destí turístic de proximitat | EbreActiu.cat, revista digital d’oci actiu | Terres de l’Ebre ...


La Ràpita es promociona a la fira de turisme més destacada de l'estat espanyol (FITUR), que té lloc del 18 al 22 de gener de 2023. La Ràpita es mostra com un destí turístic de proximitat a través de l'estand de les Terres de l'Ebre de la Diputació de Tarragona, en la qual es participa en format córner. La delegació rapitenca, formada pels responsables de l'Estació Nàutica i l'alcalde de la Ràpita, està mantenint reunions amb agents turístics especialitzats, amb l'objectiu de diversificar la demanda turística amb nous filons de turisme que permetin la desestacionalització.

L'alcalde de la Ràpita, Josep Caparrós, assegura que “promocionar-nos a FITUR ens permet continuar impulsant el teixit empresarial de la Ràpita a partir de les relacions que establim amb empreses del sector turístic amb la finalitat de potenciar la Ràpita com un destí de proximitat i de qualitat”.

El president de l'Estació Nàutica de la Ràpita, Joan Barberà, exposa que “la Ràpita té un gran potencial turístic a través de la Badia dels Alfacs i, assistint a FITUR, fem un pas endavant per donar-nos a conèixer i poder convertir la Ràpita en un valor econòmic per a la gent de la Ràpita”.

Un any més, diversos municipis i ens turístics públics i privats de la demarcació de Tarragona, encapçalats pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, d'entre els quals hi ha la Ràpita, han promocionat la marca Terres de l'Ebre i Costa Daurada a la fira. En aquest sentit, FITUR dona a conèixer els atractius d'aquestes destinacions, de la mateixa manera que ajuda a establir i reforçar aliances amb altres institucions i empreses en un moment en què l'objectiu del sector turístic a la demarcació és la fidelització del mercat nacional i estatal així com la recuperació de l'internacional.


Per: Redacció

Foto: Cedida

comparteix-ho