Horta de Sant Joan, un paradís a la Terra Alta

CAT | ES


La Reserva de la Biosfera de les Terres de l'Ebre es promocionarà com el territori més sostenible i el principal productor agroalimentari de proximitat

L’objectiu és que la marca esdevingue una oportunitat de territori per generar dinamisme socioeconòmic

Etiquetes   entorn, terres ebre, reserva bioesfera,

Publicat el25/3/2022

La Reserva de la Biosfera de les Terres de l’Ebre es promocionarà com el territori més sostenible i el principal productor agroalimentari de proximitat | EbreActiu.cat, revista digital d’oci actiu | Terres de l’Ebre ...


La Comissió Executiva de la Reserva de la Biosfera de les Terres de l’Ebre, celebrada avui, avala la diagnosi, l’estratègia i les accions del pla estratègic de comunicació de la marca Reserva de la Biosfera (RdB).

El pla estratègic de comunicació de la Reserva de la Biosfera contribueix a l’impuls del projecte, perquè "marca un punt d’inflexió que permetrà augmentar la notorietat de la marca dins i fora del territori, i generarà valor afegit als productes i serveis de les Terres de l’Ebre" – ha explicat el delegat del Govern, Albert Salvadó. En aquest sentit, el pla estratègic de comunicació es basa en quatre línies estratègiques, que inclouen accions diverses que s’aniran implementant: fer pedagogia de la Reserva de la Biosfera, generar sentiment d’orgull de pertinença al territori. Accions de comunicació amb els actors socioeconòmics del territori per donar valor als productes i serveis implicar al sector productiu i turístic. Accions de comunicació i de promoció de les empreses adherides, com a referents de qualitat, de sostenibilitat i de compromís.

L’objectiu és que la marca esdevingue una oportunitat de territori per generar dinamisme socioeconòmic, "volem posicionar el territori com a referent en productes de proximitat, desenvolupament sostenible i turisme; augmentar la notorietat de la marca i generar reputació de la Reserva de la Biosfera de les Terres de l’Ebre" – ha destacat el president del Consorci de Polítiques Ambientals de les Terres de l’Ebre (COPATE) , Xavier Faura.

El pla estratègic de comunicació, finançat pel departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural ha estat elaborat per l’empresa Undatia Comunicació i ja disposa d’un calendari de priorització d’accions.


Per: Redacció

Foto: Cedida

comparteix-ho