Horta de Sant Joan, un paradís a la Terra Alta

CAT | ES


La Ribera d'Ebre vol atreure el turisme familiar del mercat català

Aquesta setmana s’ha posat en marxa la nova campanya que remarca els valors d’un territori rural, no massificat, amb molts espais naturals oberts on poder gaudir de l’activitat turística d’una forma tranquil·la i segura

Etiquetes   turisme, turisme familiar, ribera ebre, terres ebre

Publicat el10/7/2020

La Ribera d’Ebre vol atreure el turisme familiar del mercat català | EbreActiu.cat, revista digital d’oci actiu | Terres de l’Ebre ... Les accions d'aquesta nova campanya de publicitat s'allargaran fins a la tardor


Cada any, el Consell Comarcal de la Ribera d'Ebre promou una campanya de publicitat per impulsar la descoberta dels principals recursos i valors de la comarca. Enguany, les accions s'han reforçat en col·laboració i de forma coordinada amb l'Associació d'Empresaris de Turisme Rural de la comarca, amb l'objectiu de frenar l'impacte de la situació generada per la crisi de la COVID-19.

D'acord amb el perfil de visitant que habitualment passa pels punts d'informació de la Ribera —que és majoritàriament català— la campanya es dirigirà al mercat interior i es posarà èmfasi en el turisme familiar. La Ribera d'Ebre és una comarca rural, no massificada, amb molts espais naturals i oberts on poder gaudir de l'activitat turística d'una forma tranquil·la i segura, que encaixen perfectament amb les demandes d'aquest tipus de públic.

Així, es realitzarà una campanya de publicitat multicanal, que integrarà la realització d'insercions publicitàries en premsa escrita o digital (preferentment mitjans especialitzats i de proximitat), baners a internet, falques de ràdio i emissió d'un espot per a les xarxes socials i televisions locals. L'espot audiovisual recupera imatges de campanyes anteriors però s'ha adaptat al nou context post-COVID-19. Les accions s'allargaran fins a la tardor.


Per: Redacció

Foto: EbreActiu

comparteix-ho