L’Ametlla de Mar, sempre a prop teu !

CAT | ES


Sales i París guanyen la cursa 10K i Segrelles i Montesó guanyen la cursa 5K de l’Aldea

L’Aldea va acollir el 12 d’abril la cursa de 5K i 10K del Running Series Terres de l’Ebre amb 172 participants i un recorregut que va combinar trams urbans i camins rurals. Els guanyadors van ser Pedro Segrelles i Gemma Montesó (5K), i Llorenç Sales i Núria París (10K).

Etiquetes   laldea, running, running series, baix ebre, terres ebre

Sales i París guanyen la cursa 10K i Segrelles i Montesó guanyen la cursa 5K de l’Aldea  | EbreActiu.cat, revista digital d’oci actiu | Terres de l’Ebre ...Sortida de la cursa de l’Aldea. En primer pla Núria París (dreta) primera classificada 10K i Thaís Bonet tercera classificada 10K.


El passat dissabte 12 d’abril, l’Aldea va acollir la tercera cursa del Running Series Terres de l’Ebre amb les distàncies de 5 i 10 quilòmetres, amb molt bona acollida per part de corredors i corredores vinguts principalment de les comarques de l’Ebre i del Baix Maestrat. Amb un total de 172 participants, 74 a la cursa de 5K i 99 a la de 10K, la cursa va començar puntualment a les 19 hores des de la zona esportiva, situada a l’avinguda Robert Graupera.


Un recorregut variat entre nucli urbà i paisatge rural.

Els participants van poder gaudir d’un recorregut atractiu, amb sortida conjunta per l’avinguda Catalunya (antiga N-340), separant-se al carrer de l’Estació. Els de 5K van enfilar cap al camí de l’Ermita, mentre que els de 10K van seguir per l’av. Catalunya fins al carrer Pintor Fortuny, per seguir per camins rurals i creuant el canal de reg al pont de Rodes. A partir d’aquest punt, els dos recorreguts van coincidir breument fins a l’ermita de l’Aldea, on novament es van bifurcar. Els 5K van tornar al nucli urbà pel costat del cementiri, mentre que els 10K van continuar en direcció a Burjasénia, travessant el canal per segona vegada fins a arribar a la zona de Quatre Camins. En aquest punt, les dues curses es van retrobar breument abans de separar-se per darrera vegada: els 5K encarant ja l’últim quilòmetre i els 10K dirigint-se a la Raval de Sant Josep i entrant al nucli urbà per l’avinguda Mossèn Sol, retrobant l’av. Catalunya fins a l’Ajuntament i finalment creuant la línia de meta.


Els podis de la cursa de l’Aldea 2025

En la cursa de 5K, Pedro Segrelles (Ironwil.pro) es va imposar amb autoritat amb un temps de 17:19, seguit de Alejandro Laboria Rodríguez (AA Xafatolls de Mollerussa) amb 17:36, i Jorge Marqués Ruiz (Club Ciclista Alt Maestrat) que va completar el podi amb un temps 18:37. En categoria femenina dels 5K, Gemma Montesó Rius (independent) va ser la més ràpida amb un crono de 20:29, acompanyada al podi per Estefania Balagué Forés (independent) amb 23:16, i Alba Estorach Sol (Sales Distance Athletic Club) amb 23:58.

A la cursa de 10K, la victòria va ser per a Llorenç Sales Ferré (Sales Distance Athletic Club) amb un excel·lent temps de 32:15, seguit per Musa Sowe (Trail Running Cabra Feixet) amb 32:44, i Xavi Queral Forcadell (Fondistes Amposta) que va arribar amb 34:58. En categoria femenina dels 10K, Núria París Santos (independent) va aconseguir la primera posició amb 45:45, seguida de Laura Pepiol Argentó (Club BTT Montbike Amposta) amb 45:55, i Thais Bonet Franch (Sales Distance Athletic Club) amb 46:00.


Els líders del Circuit

Després de la cursa de l’Aldea, el líder masculí dels 5K ha canviat en mans de Pedro Segrelles, mentre que en categoria femenina segueix al capdavant Gemma Montesó que compta les seves participacions amb victòries. En 10K segueixen els mateixos líders Núria París en dones i Musa Sowe en homes.


La pròxima cita del Running Series Terres de l’Ebre serà la Cursa del Pont de Deltebre, el diumenge 27 d’abril, amb sortida a les 9:30 del matí des del Parc Fluvial, al pont Lo Passador.


Més informació:


Per: Redacció

Foto: Cedida

54 impressions d'aquesta pàgina (des de 17/3/2025) 54

comparteix-ho