CAT | ES
Representants del Patronat de Turisme de la Diputació participaran d’una quarantena de reunions amb touroperadors, agències de viatge, companyies aèries i mitjans especialitzats que permetran establir contactes i acords per a la promoció de la destinació aquest 2022
Etiquetes turisme, promocio, fires, costa daurada, terres ebre
Publicat el19/1/2022
Les marques turístiques Terres de l'Ebre i Costa Daurada es promocionaran un any més a la Fira Internacional de Turisme FITUR, que se celebra del 19 al 22 de gener a Madrid. Un total de 26 municipis i ens turístics públics i privats de la demarcació de Tarragona hi participaran enguany, encapçalats pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona. La cita servirà per donar a conèixer els atractius d’aquestes destinacions, així com per establir i reforçar aliances amb altres institucions i empreses en un moment en què l'objectiu del sector turístic a la demarcació és la fidelització del mercat nacional i estatal així com la recuperació de l'internacional.
La presidenta del Patronat de Turisme de la Diputació, Meritxell Roigé, serà present a la fira i participarà de la trobada del sector turístic català assistent a la fira que comptarà amb la presència de representants de les 4 diputacions catalanes; del conseller d'Empresa i Treball de la Generalitat, Roger Torrent, i de la directora general de Turisme de la Generalitat, Marta Domènech, entre d'altres.
Durant els 4 dies de FITUR, representants del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona mantindran una quarantena de reunions amb touroperadors, agències de viatge, companyies aèries i mitjans especialitzats que permetran establir contactes i acords per a la promoció de les Terres de l'Ebre i la Costa Daurada en el decurs d'aquest 2022. La fidelització del mercat estatal i la recuperació del mercat britànic són alguns dels objectius per aquest nou exercici que tornarà a adaptar les seves estratègies i accions al context variable com a conseqüència de la pandèmia i els mesures que se'n deriven.
Promoció conjunta
Com és habitual, ens públics i privats de la demarcació es promocionen conjuntament a les fires nacionals i internacionals més importants, de la mà del Patronat de Turisme de la Diputació. A FITUR, una de les cites imprescindibles en el calendari anual de promoció turística, hi seran amb un espai propi cadascuna, en el marc de l’estand de l’Agència Catalana de Turisme.
La marca turística Costa Daurada estarà representada pels municipis de Calafell, Cambrils, Cunit, El Vendrell, L’Hospitalet de l’Infant i la Vall de Llors, Reus, Salou, Tarragona, Torredembarra i Vila-seca-La Pineda Platja. A més, també hi assistiran l'Associació d'Apartaments Turístics Costa Daurada, l'Associació de Càmpings Tarragona (Costa Daurada i Terres de l'Ebre), l'Associació Hotelera de la Província de Tarragona (AHPT), Associació Hotelera Costa Daurada i Terres de l'Ebre (AHCDTE), l'Associació de Golf Costa Daurada, l'Associació d'Empresaris d'Hostaleria de Tarragona (AEHT), Federació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de la província de Tarragona (FEHT), PortAventura World, Priorat Enoturisme, Aquopolis i Nàutic Parc Costa Daurada i Terres de l’Ebre. A més, pel que fa a la marca turística Terres de l’Ebre, també s’hi promocionaran els municipis d'Amposta, Tortosa, Ascó, Sant Carles de la Ràpita, l'Associació d'Empresaris d'Hostaleria de Tarragona (AEHT) i el Consell Comarcal de la Terra Alta.Per seguretat i per intentar complir el màxim amb el protocol COVID_19, aquest any, igual que en l'anterior, no hi haurà opuscles al mostrador, aquests elements de promoció se substituiran per un vinil amb una imatge de cada municipi i un codi QR amb informació.
Per: Redacció
Fotos: Cedida Diputació de Tarragona
EbreActiu.cat
Què és EbreActiu.cat
Contactar
Publicitat
Butlletí electrònic d'EbreActiu
Informació i avís legal
Política de cookies
Selecció d'enllaços: