CAT | ES
El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona posa en marxa les primeres campanyes de promoció i difusió de les seves marques des de la irrupció de la COVID-19 amb l’objectiu de reactivar i enfortir el sector
Etiquetes turisme, terres ebre
Publicat el26/5/2020
Els Ports
Les Terres de l'Ebre i la Costa Daurada es presenten al públic com a destinacions segures, atractives i que generen confiança a l'hora de tornar a planificar les vacances, en les campanyes de promoció i difusió que el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona posa en marxa per contribuir a la reactivació del sector, durament castigat per la pandèmia de la COVID-19. La nova estratègia de comunicació de les dues marques turístiques s'adreça als mercats català i espanyol, com a públics prioritaris, en l'actual conjuntura de restriccions de mobilitat i transport.
El Patronat de Turisme de la Diputació ha incrementat els seus esforços en matèria de promoció i publicitat en aquests moments de dificultats, per contribuir a enfortir el sector turístic de les Terres de l'Ebre i la Costa Daurada. Les campanyes permeten posicionar les dues marques en la represa de l'activitat, aprofitant que els dos territoris han passat ja a la segona fase de desescalada. Per aquest motiu, des d'aquesta setmana s'engegaran les accions de publicitat sobre les destinacions en una planificació que s'estendrà fins a la primera setmana del mes de setembre i amb una inversió global de 490.000 euros.
Nous missatges per reactivar l'interès dels visitants i l'activitat turística
Noves creativitats, un missatge adaptat al nou escenari i un espot televisiu, integren una campanya diferent, sensible, pròpia i que referma l'essència de les destinacions. El treball creatiu i de planificació s'ha fet en coordinació amb l'Agència Catalana de Turisme, amb qui s'impulsarà una potent campanya adreçada al mercat espanyol, i amb el suport dels agents públics i les associacions empresarials que agrupen el sector turístic les Terres de l'Ebre i la Costa Daurada.
Utilitzant un to comunicatiu positiu, proper, curós i emotiu, les campanyes apel·len al record i al reconeixement dels indrets i referents comuns que formen part de la nostra identitat i del nostre paisatge. Per transmetre de manera efectiva aquest missatge s'han previst accions d'impacte a mitjans amb audiències massives com la televisió i amb forta presència en mitjans digitals i a les xarxes socials.
’Terres de l'Ebre. Recomencem’
La campanya per les Terres de l'Ebre amb l'eslògan ’Recomencem’ presenten les Terres de l'Ebre com una destinació on la natura i els espais a l'aire lliure són l'element central, l'escenari de retrobament. La creativitat inclou una peça audiovisual, que tindrà una versió de 20 segons i una altra més extensa d'1 minut i 10 segons, creada per la productora Filmsnòmades i que es podrà veure per televisió i a mitjans i suports digitals.
La proposta gràfica, creada per l'agència La Guerrilla, visualitza amb tres originals diferents per a mitjans offline i online aquesta crida a reconnectar i a retrobar-nos en la destinació. Les imatges evocadores conviden a reconquerir els espais a l'aire lliure i a redescobrir la força d'una terra i la seva gent.
La campanya s'adreça prioritàriament al públic català i de l'Estat i tindrà una forta presència en línia i a les xarxes socials amb les etiquetes #TerresdelEbre #Recomencem.
Les dues campanyes van coordinades amb l'Agència Catalana de Turisme i la campanya que es farà amb la resta de destinacions catalanes a l'Estat: Catalunya és casa teva.
Per: Redacció
Foto: EbreActiu
EbreActiu.cat
Què és EbreActiu.cat
Contactar
Publicitat
Butlletí electrònic d'EbreActiu
Informació i avís legal
Política de cookies
Selecció d'enllaços: